Grudzień to czas wysyłania życzeń świątecznych i wzmożonych akcji marketingowych. W tym okresie wysyłane są zarówno promocyjne mailingi ofertowe jak i różnego rodzaju życzenia świąteczne. FreshMail wydał właśnie infografikę z dobrymi świąteczno-mailingowymi radami. Specjaliści od email marketingu radzą o czym pamiętać tworząc gwiazdkowy mailing czy newsletter i jak zabłysnąć świąteczną kreacją.
Dobry temat maila
Temat wiadomości oraz preheader, czyli tekst widoczny w niektórych skrzynkach, zaraz za tematem w ogromny sposób decydują o otwarciu maila. Tak ważny jest więc odpowiedni dobór słów. Cenną wskazówką z infografiki jest informacja o używaniu symboli.
Ważne są szczegóły newslettera
Graficzne inspiracje, dobór koloru i królewska treść to kolejne elementy grafiki, z którymi warto się zapoznać. Ostatni rozdział “świąteczne bajery mailngowe” sugeruje, żeby puścić wodze fantazji i sprawić, aby Twój mailing został na długo zapamiętany.
Infografika – na co zwracać uwagę przy tworzeniu newsletera?
Infografikę przygotawła firma FreshMail,korzystając ze swojego 5-letniego już doświadczenia. Warto więc sprawdzić na co uwagę zwracają specjaliści i zastosować się do ich rad.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.